بهاربهار، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

زندگی بهاری

بچه جان اینقدر دوقلو از من نخواه

1391/3/21 17:08
نویسنده : مامان لیلی
160 بازدید
اشتراک گذاری

 دیروز بهار باز دوباره بند کرده بود که مامان چرا برای من دوقلو نمی یاری؟

گریه

گفتم مامان جان وقتی قلو داشته باشی باید تخت و لباس و اسباب بازی و اتاق و خلاصه همه چیزتو بهش بدی.

دروغگو

اولش گفت خوب چرا براش این چیزا را نمی خرین؟ گفتم خوب جا نداریم مثلا کمدشو کجا بذاریم و ...

اوه

کمی فکر کرد و گفت اصلا لازم نیست چیزی بخرید من خودم همه وسایلمو بهش می دم خودم باهاش بازی می کنم خودم ..... و خلاصه اونقدر گفت که من را شرمنده حرفهام کرد.

بازنده

یکی نیست به این بچه بگه:

دل جز ره عشق نپويد هرگز

جان بر سخن عشق نگويد هرگز

صحراي دلم عشق تو شورستان كرد

تا مهر دگر كسي نرويد هرگز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)