بهاربهار، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

زندگی بهاری

هنوزم باورم نمی شه!!!

1391/3/21 17:09
نویسنده : مامان لیلی
159 بازدید
اشتراک گذاری

سه ساله بودی رفته بودیم نمایشگاه مطبوعات تازه به آخر سالن رسیده بودیم که تو گفتی دستشویی داری. خوب مجبور شدیم با هم دوباره از سالن بیرون بیاییم و بعد برگردیم.

خنثی

 دوست داشتم غرفه نشریه سنجاقک هم بریم چون تو از مجله های اون خوشت می اومد. چند بار پرسیدم کسی نمی دونست.

کلافه

 مطمئن بودم که غرفه اش را دیدم اما نمی دونستم کجا؟ خلاصه حتی تا اطلاعات نمایشگاه هم رفتم و فقط بهمون شماره غرفه را داد که اونهم پیدا نمی شد.

گریه

 در تمام این مدت تو می گفتی : مامان از او نطرفه، مامان اونجاست. باور نمی کردم منظورت همین غرفه باشه. بالاخره خسته شدم و گفتم بذار اول به خواسته تو جواب بدم بعد دنبال غرفه سنجاقک بریم.

اما تو دستمو گرفتی و صاف بردی جلوی غرفه سنجاقک باورم نمی شد. یعنی هنوز هم باورم نمی شه که چطور ذهن تو آدرس و جای این غرفه را حفظ کرده بود .

هورا

 مامان من عاشق تو حافظه خوشگلت هستم که همه اش منو شگفت زده می کنه.

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)