بهاربهار، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

زندگی بهاری

لواشک

1391/4/10 20:22
نویسنده : مامان لیلی
111 بازدید
اشتراک گذاری

بهار جون دیروز یعنی نهم تیرماه رفته بودیم فرهنگسرای ابن سینا و نمایش هزار گنج را دیدیم. یه جا توی نمایش وقتی صندوق گنج را پیدا می کنن نمایشگرها به هم می گن این چیه توی صندوقه؟ و از توش یک تکه آینه در می یارن. پشت آینه که رنگش شبیه زنگ آهنه به سمت تماشاچی ها بود. تو در پاسخ به سوال بازیگرها بلند گفتی: لواشکه. همه از خنده روده بر شدن. بازیگرها هم مجبور شدن آینه را به سمت تماشاچی ها بگیرن تا بقیه ببینن که لواشک نیست ،آینه است!!!

خیلی جالب بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابای ملیسا
10 تیر 91 20:45
با سلام . وبلاگ ملیسا جوون با کلی عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال می شم سری به ما بزنید و با یک نظر ما رو مورد لطف خودتون قرار بدید . منتظر نظرهای قشنگ شما هستیم .


سلام پدر ملیسا
وبلاگ قشنگ ملیسا جون را دیدم و بسیار لذت بردم
ا زاینکه اینقدر فعال هستین تبریک می گم و امیدوارم ملیسا جون همیشه سلامت وشاد باشه
صبا
14 تیر 91 1:44
وای چقدر با مزه منم کلی خندیدم


قربون نماز خوندنش برم من

خانمی من لینکتون کردم شما هم لطفا منو لینک کنید


سلام صبا جون
من وبلاگت را لینک کردم. اما چون کمی ناشی هستم مطمئن نیستم این کار انجام شده یانه.
همیشه سرفراز باشی