بهاربهار، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

زندگی بهاری

سورپرایز بهار

1392/7/23 11:54
نویسنده : مامان لیلی
293 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی کلاس زبانت شروع شده کلی خودم شگفت زده هستم. تو از دو سال ونیمگی که مهد کودک رفتی کلاس زبان هم داشتی اما اینکه آموزشگاه بری برام خیلی جالبه و احساس میکنم خیلی بزرگتر شدی

دیروز کتاب زبانت داشت از هم با زمیشد. کلی این اطراف رفتیم که سیمی کنیم ولی جایی را پیدا نکردیم

بهت گفتم:" فردا میرم دفتر مجله،‌ممکنه اونجا جایی را پیدا کنم که بشه کتاب را سیمی کرد." کمی فکر کردی و مثل اینکه چیزی را قبلا دیده یا شنیده باشی گفتی: "آره هست میدونم اونجا میتونی کتابمو سیمی کنی."

خلاصه از اینکه این همه به محیط اطرافت دقیق هستی کلی خوشحال شدم. امروز کتاب سیمی شده ات را آوردم خونه و بعد از مهد بهت نشون دادم

کلی ذوق کردی و گفتی : "مامان منو خیلی سورپرایز کردی." نمدونم میتونستی درک کنی که اولین کتاب جدی و رسمی تو را سیمی کردن برای من سورپرایز بزرگیه؟

جالبتر اینکه یکی از صفحه های کتابت کمی پاره شده،‌میگی:" مامان میشه تو دفتر مجله این صفحه را دوباره برای من چاپ کنی؟!"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین
15 تیر 92 20:23
سلام چه نی نی ناز و دوست داشتني دارين.خدا براتون نگهش داره.اينم آدرس وبلاگ نيکو خواهر منه.خوشحال ميشيم به ماهم سر بزنيد و به خواهر من تو مسابقه راي بديد و ازش حمايت کنيد.يه دنيا ممنونيم ازتون. http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com