بهاربهار، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

زندگی بهاری

تو تنها نیستی

1392/7/23 11:27
نویسنده : مامان لیلی
324 بازدید
اشتراک گذاری

از شیرین زبونی های تو هرچی بگم کم گفتم.

دیروز داشتم میبردمت کلاس زبان. تازه از مهد برگردونده بودمت و بعد از دوش گرفتن کلاس زبان داشتی و بعدش هم وقت آرایشگاه داشتی و دست آخر هم قرار بود بریم خونه مامانی.

تو گفتی: مامان، خسته میشی اینهمه منو کلاس میبری و آرایشگاه و...

اگه منو دنیا نمی آوردی، کمتر خسته میشدی.

گفتم مامان جون خسته میشم اما دوست دارم تو را به کلاس و جاهای دیگه ببرم. اگه تو نبودی من تنها بودم.

تو گفتی: نه تنها نبودی، پدر باهات بود. 

برات توضیح دادم که پدر که نمیتونه دختر من باشه، کلاس زبان ببرمش، آرایشگاه ببرمش و ...

کلی به این حرفا خندیدی و احساس کردم توهم تونستی حس منو درک کنی و بدونی که چقدر با همه سختیها از داشتن تو خنوشحال و راضی هستم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)