بهاربهار، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

زندگی بهاری

پس من چی؟!

1393/4/8 18:54
نویسنده : مامان لیلی
227 بازدید
اشتراک گذاری

حدود اردیبهشت نود و سه رفتم دکتر پوست. تو هم همراهم بودی نتونستم جور کنم که مجبور نباشی همراهم بیایی. نفر آخری بودم که تو مطب دکتر می رفتم. ازت خواستم تواتاق انتظار بشینی. دکتر تو را دید  وبه من گفت همراه خودم بیارمت داخل. خلاصه از اونجا که همه جا تو راحت هستی نشستی و مشغول شنیدن و نظر دادن در مورد حرفها و معاینه دکتر شدی.

دکتر میخواست دارویی را برام تجویز کنه برای همین پرسید بچه که نمیخواین؟

من گفتم: نه

تو هنوز جمله ام تموم نشده گفتی: پس من چی؟

هر دو( من و پزشک) خنده مون گرفت. گفتم: قربونت برم شما را که نمیگیم بچه جدید نمیخواهیم.

تو هم همین جمله را گرفتی و گفتی : پس مگه نمی خوای یه خواهری برای من بیارید. مگه نمی خواید....

خلاصه کلی تلاش کردم قانعت کنم که حالا بعد از رفتن از مطب دکتر با هم راجع به این موضوع صحبت می کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)