بهاربهار، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

زندگی بهاری

خدمتکار اتاق من

1392/4/31 16:38
نویسنده : مامان لیلی
1,808 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی برای اولیایی صحبت میکنم که از تنبلی و گاه بی نظمی بچه هاشون شکایت دارند، میشنوم که برخی می گویند دخترم یا پسرم از وقتی بزرگ شده میگه:" اصلا برای چی باید این کارها را انجام بدم که عادت کنم؟ من خودم وقتی بزرگ بشم و شما نباشید که کارامو بکنید یک خدمتکار میگیرم که کارامو انجام بده." خوب معمولا پدر ومادرها هم از این استدلال متعجب میشوند و اغلب تسلیم .

تازگی داشتم با پدرت در مورد اینکه چقدر از اتوکشی لباسهاش بدش می آید صحبت میکردیم و می گفتیم که بد نیست کسی را پیدا کنیم که روزهای بیشتری به خانه ما بیاد و ضمن انجام کارهای خونه، اتوکشی لباس را هم انجام بده.

 یک دفعه مثل اینکه دست گذاشتیم رو دلت وسط حرفمون پریدی که:" بله من یک خدمتکار مخصوص اتاقم می خوام. بیاد همه کارهای منو انجام بده. اتاقم را مرتب کنه. من خودم هر روز بهش میگم چه کار کنه. میگم خدمتکار، زود برو تخت اتاقم را مرتب کن. لباسها را هم مرتب کن و..."

خلاصه یک سخنرانی قرا در مورد وظایف خدمتکارت و نحوه برخورد باهاش انجام دادی که دهن من و پدرت و خدمتکار نیامده ات از تعجب باز موند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)